HISS & DISS

Blev 2 filmer idag, den första filmen var Avatar och den gick jag & älsk på bio.




jag står verkligen för att säja att den va inte ett dugg bra som ALLA säger.. ne usch .. Tänk att jag spenderade  över 200 kr för den filmen.. villl ha pengarna tillbaka... titta inte på den ni som inte sett den..
så det blir ett stort  DISS !


När vi kom hem igen så satte jag mig vid datan och såg att Paranormal Activity hade kommit ut med svenska text så jag blev jätteglad för jag har velat sett den så himla länge ! så den blev de halv tolv på kvällen !



och jag måste säga att den här filmen är verkligen utan tvekan den ÄCKLIGASTE filmen jag sett , har ALDRIG blivit så rädd i hela mitt liv för skräck filmer och jag har sett flera hundra st eftersom jag älskar det.. så de är ingen annan film än denna skräckis som skrämt skiten ur mig så jävla mkt ! den här filmen va skit bra !!!! den MÅSTE ni se  ! men säger bara : ha nån med er när ni ser den, titta inte själv....
den skulle jag kunna se tusen ggr till för den va så bra och läskig, älskar ju att bli skrämd men detta va nästan för mkt men ändå så himla bra, 10/10 helt klart ! ska även bränna ut den tänkte ja så säg till om ni vill låna o titta på den !  de är så här riktiga filmer ska vara !
HISS ofcourse !

men kan tilllägga att jag INTE kmr sova nått inatt efter denna film! så om ni ska se den någon gång så titta gärna på en komedi efter .. ska försöka hitta någon själv och titta på nu för jag är fortfarande skakis ...



men va händer för alla på nyår då ? det börjar ju närma sig...
tänker iaf inte gå ner på stan och köpa någon ny klänning, för nyår precis som en helt vanlig fredag kväll så vrf klä upp sig så extra när man inte gör det när man festar ändå... onödigt.. händer endå inge speciellt än att man sitter och dricker ... ajja.. Niclas & jag ska till Krills som ska ha fest på nyår iaf. vet inte vilka som kmr mer än frida , gina,  mossberg, fredde & lisa.. men dom är ju jätte roliga så de kmr säkert bli roligt ! skulle komma nå mer men N visste inte deras namn (?)

ne ska kila film, tjing !


Kommentarer
Postat av: S.s

Ok ja e sjuk igen =(

2009-12-29 @ 11:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0