HATA

Måste vara nå fel på mig  ! Igår somna jag inte förns efter 9 på morgonen , gick upp halv 1 . Sov ingnting där emellan! Så inatt så va jag vaken enda till5 , inte ens trött, kunde verkligen inte sova ! Vid fem somna jag äntligen men halv 8 när älsk åkte till jobbet va jag hur pigg som helst ! Efter 10 där nångång när syster fråga om jag kunde komma till henne då va jag helt slut ! Kunde inte hålla ögonen öppna , läskigt trött så jag kunde inte vara med henne idag , känner mig heskt dum ! Hatar när man lovat en person men inte kan hålla det, förlåt !

Pratade med Hanna igår och hon sa att de fanns typ sömnpiller på apoteket som jag skulle testa, och de ska jag verkligen !

ajja , ikväll blir det BIO    !

NEW MOOOOOOOOOON !!!!!!

<3
<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0