GOTT NYTT ÅR

Tänker er att lilla jag vakande kvart över 9 imorse och gick upp då också och duschade !

tänkte klä på mig nu och dra till systembolaget för att handla vin åt mina pensionärer på jobbet ..
det började med att vi satt vid matbordet igår på jobbet och jag frågade va dom skulle göra idag då.. dom sa att dom bara skulle vara kvar... men då sa ja : vafan imorgon är det ju party då måste ni ju parta ! ( trodde dom inte vela ) men då säger dom : jaa men jaa det måste vi ju men vi har ju inge vin..?? så då erbjöd jag mig att fixa de åt dom , så då sken dom upp som en sol, ! ojoj va roligt vi ska ha imorgon tjata dom hela kvällen sen , hihi ! va har jag ställt till med? haha äh inte jag som jobbar ikväll iaf, haha ! men tycker dom borde också få dricka det är ju endå nyårsafton ! stackaars dom annars som måste sitta där nyktra och ha tråkigt ! nee så jag tycker endå att jag gjort en bra insatts !

ajja, sen vid 4-5 ? ska man till Krills och käka mat och festa ! Wiiie kmr bli himla roligt !

nee hej påre !

I got a feeling that tonight’s gonna be a good night



Kommentarer
Postat av: Katta

GOTT NYTT ÅR GUMMS!:)

2010-01-01 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0