EN DAG KVAR

När jag kom hem efter jobbet igår så hade N gjort Tacos, så himla gulligt !

Idag slutade man 13.00 - UNDERBART ! Nu är man ledig i 10 hela dar, sååå himla sköönt ! Om dom inte ringer in mig då..  sen senare idag ska jag kanske baka smörgåstårta om mamma vill ha hjälp , vi har kommit på värsta bra dealen ! Hon köper grejerna och jag bakar, gissa vem som kom på den briljanta iden då ?! joo JAG , ida lindberg , hihi jag är så himla smart !

Nu tänkte jag kolla på SATC nu, ska börja om från säsong 1 och fortsätta uppåt <3
har sett alla avsnitt typ 100 ggr , kan alla utantill men dom är ändå så HIMLA bra , love it !
När N slutar ska han ner på stan och köpa presten till mig hihi ... sen är han ledig hela dagen imorgon för att jag fyller år och han vill vara med mig då ! ska mysa hela morgonen !!!


på freda ska jag katta hanna & malin ut , WIIIE !
så längesen man träffa katta, hon e bäst på fest!
kmr bli roligt ! längtar !!


Hännipänni & jag <3



Kommentarer
Postat av: Katta

GRATTIISS! kul att du gillade mitt sms;) haha bäst på fest söt du är! på fredag smäller det! blir firad för fullt idag då? tänkte om vi kanske ska ses senare idag:)?



Nu blir det slick, nu när du är 20 prick!Till systemet du ska springa,innan dom stänger du ska hinna. Om du leg måste visa du i ansiktet på dom kan fisa!!

2009-12-15 @ 14:06:32
Postat av: S.s

Gud va fyndig du e Katta ;D

2009-12-16 @ 00:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0