BIO FANTAST

Igår jobbade man sen efter jobbet åkte jag & älsk och hämta mat på den indiska resturangen , masala. alla rätter kosta runt 125-150 kr ... den som älsklingen tog kosta 130 tror jag och de va så lite mat så de va sjuk för så mkt pengar.. mitt kosta 140 och de va lika mycket som man får i en sån här låda på en kina resturang om ni förstår .. kan säga att älsklingens va hälften som den lådan jag fick. ajja de smaka iaf SKIT , fyfan va äckligt de va !! så ät där ALDRIG! svin dyrt för så lite mat och äkclig som fan..

ajja sen bestämde vi oss för att gå på bio.. det är bara sKIT biosar (?) som går just nu.. men eftersom jag hatar sån här övernaturlig skit som inte finns i verkligheten och vela jag verkligen inte gå på Avatar som älsk vela.. så det blev Göta kanal, SKIT det också... jag somna tillochmed ett bra tag på filmen.. men idag ska vi gå igen fast på Avatar då.. hmm men eftersom alla säger att de är den bästa filmen dom sett så måste man väl ge en chans, kanske är jättebra, vad veta jag ? ska iag gå på den halv 6 och vi fick en soffa :D wiiie tkr det är så mysigt ;)

oh kollade på Hockey igår ockås,, hejja Sverige !! längtar till onsdag kl 00.00 .. då ska jag och älsk ladda upp med öl också, hihi !


ne hej då måste äta nått, hungrar ihjäl snart..


vill leva med dig och få se döden tillsammans.
vi har ett band som aldrig kommer slitas ut !
Niclas Hedin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0