BACARDI

sitter och dricker Bacardi Breezer , MUMS !
Senaste jag drack de va när vi va i kreta, så de smakar kreta som fan !! där drack vi bacardi i massor !!
vill tillbaka NU !!

Skicka sms till Hanna nyss o fråga va hon gjorde o då sa hon att hon låg o vila..
Jag skrev då och fråga när hon skulle komma till mig och fick tillbaka : nee kommer inte ikväll !
tror ni jag blev LITE LEDESEN eller !!!!!!!
men sen skicka hon tillbaka och där skrev hon att hon skämta, INTE ROLIGT !

men snart kmr hon iaf :D

måste sminka mig, tjing !

just ja, grattis till mig som haft mitt körkort i ett år PRECIS idag !!!!!! WÖÖHÖÖÖ !!



min älskade Teo Augustsson <3


 

 Saknar min Therese Wesström <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0