ARG SOM FAN !


ÅÅÅÅH blir tokig !! N kom hem och mös lite sen åkte han igen då hade jag min mobil i sängen ! När han åkte så gick jag in i duschen när jag kom ut så är mobilen spårlöst försvunnen , tro mig ! Jag har vänt upp och ner på hela jävla lägenheten och jag håller på att bli galen ! kan ju inte höra av mig till nån heller som kan ringa den så jag hör vart den är... om det inte nu har kommit in en jävla tjuv som tagit den medans jag stog i duschen, de känns som så verkligen för den finns ingenstans !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åååååååhhhhhhhhhhh jävla "#¤"#¤%"#%"#" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


yäyä... igår ringde syrran mig halv 11 på kvällen och fråga om jag inte kunde skjussa Helena till västerås.. hade inge bättre för mig så vi åkte dit ! Älskar ju att åka bil på natten , eller oavsett om det är dag eller natt egentligen ! Våran familj har alltid varit så att vi kan sätta oss i bilen helt plötsligt och bara åka nånstans i Sverige ... speciellt på söndagarna, tihi ! så mysigt !

innan de var jag hos syster och lekte med min Teoleoley ! <3

ne ska jobba snart , hej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hör av er om ni hittat min mobil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0