<3 PAPPA & MAMMA <3

ooh idag när jag vaknade ringde pappi efter en stund , så jag följde med honom och vi åkte ut till valbo för att jag skulle få välja min födelsedagspresent, det blev en BÄRBAR DATOR till lilla mig :D
TACK TACK  till min underbar pappa & mamma <3 dom är bäääääst !!!!!
sen igår på julafton fick jag kläder, väggklocka, present kort på IKEA, mer kläder , sängkläder, en söt liten ängel, filmer , Choklad och säkert nå mer, kmr inte riktigt ihåg allt nu !! Sen av min underbara älskling fick jag en digital kamera ! ÄNTLIGEN har velat haft en hur längesom helst, tänkte t.o.m köpa en själv nästa lön, ! den e super bra , är så glad, hihi ! knäppte ungefär 150 kort igår och ungefär 100 av dom är på älsk , dom blev lite sura efter ett tag efter allt blixtrande !

längtar till onsdag då jag & beejb ska gå på IKEA då vi har presentkort där på 2200 kr ! sen ska jag välja ut nya skor till beejbi som fick prestent kort på köpis av sin mamma, kmr bli så himla kul :)


oh just ja, imorgon efter jobbet ska jag & beejb gå på HOCKEY , åh längtar ! LOVE hockey, hihi ! och tänka sig att jag fick med mig älsk också ,,

nee nu ska jag titta på film , tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0