2009

Kort sammanfattning av 2009


Hur har året 2009 varit för dig? - Underbar för det mesta
Bättre än förra året? - absolut !
Har du träffat några nya vänner? - japp
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? - Midsommar dagen kmr sitta kvar hela mitt liv.
Har du flyttat under år 2009? - Jaao
Har du hittat en ny låt som du älskar? - jajamen !
Isåfall vilken? - Bad romance måste jag nog säga !
Har du druckit alkohol? - om jag har !
Har du rökt? - nej
Har du kysst en främling? - Nej



KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? - hittade min drömprins !
Har du varit kär? - japp !
Har du sagt jag älskar dig till någon? - varje dag sen 19 Maj
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - varje dag sen 19 Maj
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha Niclas va hemligt ett tag där :P



SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? -nej
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har någon i din vänskapskrets avlidit? -ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ja
Har du varit i slagsmål? – ja
Blivit sårad? – ja

 

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - ja det har jag nog
Isåfall vad? - finns nog mkt
Har du skämt ut dig? - haha jaa det gör jag ofta !
Har du ljugit för en vän? - har jag nog , tyvärr
Har du varit ute en hel natt? - japp
Har du blivit tagen av polisen? - nepp
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - japp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - japp



VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - ja !
Har du förlorat en vän? - ja!
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - nej
Har du ljugit för en bästavän? - jo
Har du haft en relation med en vän? - nepp
Har du många killkompisar? - nej inte längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0