Min Stora Kärlek

Älskar min Niclas överallt annat ! <3

Han finns ALLTID vid min sida ! Han lyssnar JÄMT på vad ja har att säja, han krm ALLTID med bra råd !
Han bryr sig med andra ord ! När jag är ledsen tröstar han mig och håller om mig . Han är den perfekta pojkvänen man kan tänka sig.. Han är också min BÄSTA vän! Skäms aldrig för nått när jag är med honom , är så trygg då ! Klantar jag till mig så finns han endå där och tar emot mig när jag faller och stöttar mig ! Han är helt fantastisk , helt underbar <3 Han skyddar mig i vått & torrt oavsett vad ! Kan prata med honom om allt och han förstår precis !!!!!!!! De är så jävla skönt !!

Om du läser det här beejbi så hoppas jag att du känner likadant med mig älskling!
För jag finns alltid hos dig ! Gör vad som helst för dig älskling !

För precis ett år sen så trodde jag att jag ALDRIG skulle hitta min prins ! Trodde de va över med allt som handlar om kärlek .. Jag va på botten då tills jag träffade dig i Februari och föll för dig första gången jag såg dig ! men trodde aldrig att du va en sån här underbar person... Men jag vela endå ha dig :) och tillslut fick ja de efter en massa velande från både din & min sida då jag orkade inte bry mig vissa dar ! Men så fort jag fick se ditt ansikte igen så fick jag tillbaka hoppet om dig :D och tur att jag aldrig gav upp ! För som det känns nu så kan jag inte leva utan dig, du är som luften jag andas ! utan dig dör jag !!  Kommer aldrig lämna dig !!!! & Du får aldrig lämna mig hjärtat ! Jag behöver dig i mitt liv , i hela mitt liv !
Jag vill skaffa barn med dig, massor av barn :D hus & en mops såklart ;) hihi ! Det är min dröm här i livet !

Hoppas du verkilgen förstår hur mycket du betyder för mig ! Det är så mkt mer än de här jag skrivit om men de finns inga ord som förklarar min enorma kärlek till dig, Niclas Hedin !


Kommentarer
Postat av: Tessan

Inga barn på ett BRA tag får ja hoppas ;) POK

2009-08-25 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0