UR SO GAY

jadu , gick upp 06.45 för att kunna få bil idag! Sen fick man ju ta konsekvensen att inte få somna om igen ! ajja då somnar ja tidigt ikväll iaf, bra de ! Hade väldans mysigt igår , jag mamma &  teo åkte och fika sen vidare till en lekpark där pappa kom ! Han tog min lilla teo ifrån mig, eller teo ville hellre vara med mofa ! smällar man få ta ibland.. Jag mamma & therese åkte och handla för mamma skulle bjuda på mat :D kebabgryta - så JÄVLA gott ! vid 4 åkte jag och hämta bejb från jobbet sen hem till mammsen ! Då kom Teo efter ett tag iaf <3

vi åkte hem och tröka som fa , höll på att få damp först men sen så åkte vi o lekte med gabbi & peter! :D jag & gabbi är inte friska för fem öre iaf <3 !  men vi gillar att vara annourlunda:D
sen så åkt jag och beejb hem o kollad på film och möös i soffan :) somnade vid 2 som vanligt !

snart ska jag till valbo med jaanisbananis och gabbigrapefrukt !
ska hoppa in i duschen nu och sen fixa mig! så hopplahej !
puss i jumken !


finns nog ingen sötare vovve än Bonzo <3 han är så jääävla go !!!!!!!!!!!!!
kan inte få nog av den krabaten <3 en rikig kelgris ! puss på dig <3


Kommentarer
Postat av: Tessan

Nä men måste bara säga att NERO är goare.... ;-)

2009-08-14 @ 02:49:42
Postat av: Anonym

han e HÄFFTIG ;)

2009-08-14 @ 13:04:05
Postat av: Anonym

han e HÄFFTIG ;)

2009-08-14 @ 13:05:33
Postat av: Katrin

heeej dear du fest imörra el:)?? kan vi inte hänga, e väl festival grejjen i helgen? nice förslag?;)ring mig!! puss!!

2009-08-14 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0