tiden går fort

Känns som de va nyss du var här med oss ! <3
Orkar inte tänka på de nå mer, tänker på just den här dagen för 2 månaders sen om och om igen och de tar verkligen på en ! Vill bara att de ska va ogjort att allt ska va som förut !!!!!!!!!!!!!! :'(

det skulle ju vara vi 4a! the gang liksom ;D
men tur att vi har minnena med dig kvar iaf <3 dom kmr aldrig att försvinna !






idag blir tydligen fest ! Malin Niclas Anders & hans kiompisar !
hoppas de blir roligt !
men innan ska jag och beejb göra kyckling tacos ! SÅ JÄVLA GOTT !!!!!
mumma!

hej!



Tänk om man kunde få spola tillbaka 2-3 år !
Livet va perfekt då, allt va så jävla bra ! Hade så grymt roligt ! :D
De va nog den bästa tiden i mitt liv 2006-2008 <3 vill leva om den tiden !!!!!!



Kommentarer
Postat av: Gabbbi

Klas kommer alltid finnas hos oss Ida .. Han finns alltid i våra hjärtan .. <3<3 Saknar han ju så mkt ... och vill att han ska komma tillbaka ... <3<3 ja tänk och spola tillbaka tiden , vi hade så himla roligt då :d <3

2009-08-21 @ 18:51:22
Postat av: KLAS , din söta godisbit :'(

tänker på klas hela tiden ..

den dagen han körde ihjäl sig satt jag o tänkte ..

vågar jag skriva till han , han har tjej, va rädd att du IDA skulle bli arg på mig .

Ville bara fråga hur de va ? ... att de va ett tag sen man pratade ... Kände på mig nått ..

såg ett vinglas på msn ! tänkte han festar.

dagen efter får man ett sms om att han gått bort..

tror fan inte de är sant assååå ...



han va helt underbar, man ångrar att man inte tog sig an tiden me den man tycker om ... jag tyckte om han så jädransmkt .... men han är en ängel, o han kommer alltid finnas i våra hjärtan !! man ska ta vara på dom man tkr om ..

2009-09-06 @ 19:27:45
Postat av: Anonym

öhh vem är du?!?! och påstår du att de är mitt fel att du inte våga skriva eller.... lägg ner jävla tönt !

2009-10-08 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0