Stockholm va de !

på lördag blir det sthlm ! ojoj va ja längtar ! har väntat så länge för att få åka dit och åka karuseller :D !!
Det blir jag älsklingen malin & krille kanske ! eller nån annan  :) kmr bli så jävla roligt !!!

dagen idag har jag spenderat med syster & teo som kom o plinga på hos mig vid 11 tiden med frukost :D han är ju den sötaste som finns min Teo, är tamefan kär i karln ;) min sötnös verkligen ! Sen kom Malin efter jobbet så åkte vi 4 till IKEA sen till media market där de va party ;) ska dit imorgon med älsklingen innan hedesunda o fynda ;) skit billigt ju !  Köpte en DVD till mamma oxå <3 hoppas hon blev glad men de tror jag :D !

har packat upp alla min grejer ja köpte på IKEA och jag kan ju  säja att de blev mkt mer än va de skulle va :P haha ! älskar att bygga ihop IKEAS grejer :D vet inte vrf de e roligt men de e de bara ;) nu fattas bara den jävla soffan som kmr när vi är på kreta sen 2 hyllor ska upp och gardiner bara på andra fönstret i vardagsrummet då dom va slut idag på dollar ! * arg*  sen blev de mys med älsklingen & malin en stund innan jag skulle till jobbet :) ne nu måste ja kila ! HEj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0