Städ

igår natt jobbade man ju så de va bara gå hem och sova ! vaknade runt 20.00 på kvällen igår ;) så då va man ju pigg hela jävla natten så kl 7 imorse gick jag o la mig ! Kunde lika gärna jobbat inatt oxå , pissigt ! men satte kl på 1 då ja inte kunde sova hela dagen för då blir de ju samma sak ikväll oxå ! så snart ska jag städa hela lägenheten ! vill inte , hatar och städa !!!!!! hellre jobbar jag ! men de måste ju göras , och imorron ska jag tvätta ! Någon nytta måste man göra medans älsklingen jobbar oxå ! klockan 4 när baaby kmr hem ska vi till sjukhuset och hälsa på Jeeens ! stakkarn :(

oj JÄVLAR va de regnar nu ! jag kollade ut bara för nån minut sen och då regna de inte och nu öser de bara ner ,mysigt :) fast hade varit mysigare om baby hade varit här :( nån att ligga och hålla om och ta på :)

ajja, sen blir ut till hedesunda, va vi nu skulle göra där kmr jag inte ihåg!! :P dåligt minne ibland ;)

haha igår kväll där vid 10 blev jag så jävla sugen på godis och de brukar jag adlrig blir, äter sällan godis men igår va ja bara tvungen att ha ! och ingen av oss har ju nå pengar pga alla tapeter , målafärg och saker till lägenheten vi köpt den här månaden ,  ! men då fick vi den briljanta iden att panta brukar / flaskor, haha ! så vi åkte hem till mamma där de fanns ett hundratals typ så vi fick ihop 100 kr samanlagt med de ca 30 enkronor jag hittade ! haha så tattig man är :P

åhh just ja kollade på en film inatt alldeles själv medans N sov!
17 Again - SKIT BRA :D han är ju så jävla snygg så de finns inte !!!!!!!
men den va rolig och romantisk ! Den ska jag se igen ikväll med baby iaf :D

just ja vi ska ut och knäppa kort på bilen som han ska sälja :) så va de, haha !

nee nu ska jag göra städa så de blir klart någon gång :) hejhej !

ps. slutat regna nu ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

INTE en dag försent DEN bilen säljs!.



Lägg till i annonsen att den har stjärtavtryck från lagomt mogen kvinna, på taket med =) då blir det gubbrusning iallafall.



2009-08-11 @ 16:52:18
URL: http://ettlivsomtherese.wordpress.se
Postat av: Anonym

hahahhahhah den va bra de :P haha

2009-08-11 @ 18:54:16
Postat av: Tessan 2

Hahahaha.... Du är rolig du min älskling/kärlek. Pok på er båda

2009-08-12 @ 08:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0