Marinfestivalen

ja idag blir fest igen då !
Jag Denise Emelie Gabbi Jaana & Malin ! kmr bli såå roligt :D
sen ska jag malin & jaana ner på festivalen då de ÄNTLIGEN händer nå här i gävle ! Så då måste man passa på ! :D
sitta i öltältet med massa annat folk och umgås och prata :D än att gå på krogen som man kan göra varje helg där man inte ens kan prata med varandra ! :) Sen efter festivalen kanske de bli nå uteservering :D ! hihi !! Jaanis kmr hit vid 4 :D måste fixa mig nu ! vill bara bli klar , för jag HATAR att fixa mig de tar sån låååååååååång tid och är så värdelöst :P ! önskar man vore kille ibland faktiskt ! Just ja måste förbi mammsen och pappsen för jag ska få pengar till festivalen :D ! kanske världens bästa föräldrar ;D !

jag bjuder på ett litet sångklipp ! haha


Mickis , Annica & Jag !

Kommentarer
Postat av: Katta

den suger tydligen:/? ta korgen istället?

2009-08-15 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0