måndag

Älsklingen slutar tidgare idag. Sköönt som fan !
Kan jag få pussa på honom mycket mera idag ! hihi ,

Igår var jag på köpis med syster, jag köpte ett linne , svarta shorts & strumpor !
Jag har fortfarande ingen bikini till kreta - panik ! Får nog bada i någon av mina shorts helt enkelt för jag hittar inga snygga bikinisar :P och jag tänker inte köpa något fult bara för att !

Läääängtar så oerhört tills vi ska åka. Fast är rädd för flyget , usch ! Vi ska iaf åka på en utflykt där med båt till ett ställe där men kan kolla på ruiner tror jag de va och bada på greklands kristallblåaste vatten :D Samt lunch får man och dricka :) ! sen åker man vidare med småbåtar till någon blå lagune (?) kmr bli mysigt, man måste ju åka o göra nått annat än att vara på hotellet och stranden.. Vi ska väl in ill City oxå och handla skulle ja tro ! Gustav Nina & Beejb ska snorkla , dom har redan köpt snorkel o grejer :P men jag vägrar , hatar djupt vatten !! Jag ska iaf hyra en bananbåt ! det har jag alltid vela åkt så nu när man kan de där på vårat hotel så MÅSTE jag göra de! :D Sen finns det vattenskoter också !


ne nu ska jag fixa mig tills älsklingen kmr hem, han kmr väl om 20 min ? :D wiiie !

hejhej !


ÅH JUST JA ! måste berätta att jag åkte insane på grönan ! FYFAN ! de va de värsta ja någonsin varit med om !!!!!!! När vi skulle sätta oss så vela jag verkligen bara springa därifrån men fick inte för Malin & Niclas ! då vela jag bara dö och sjunka genom jorden ! fyfan så rädd jag va! men tur att de va över snabbt iiaf för de va inte roligt !! de värsta va ju att de va TYG som man satt fast i typ !!!! över kropppen liksom ! malin skrek hela åkturen : jag sitter inte fast , jag sitter inte fast ! och jag bara skrek rätt ut !!!!!!! sen när de va över bara skaka jag i hela kroppen, länge ! sen gick vi och tog en öl, tack för de ! ne men de va de hemskaste ja gjort iaf ! sen vann jag & beejb en jättestor Centerrulle, första pris ;) wöööw !

Kommentarer
Postat av: nina

JAG VILL HA CENTER ! ! ! ! ! ! ! ! :| GE MIG!

2009-09-02 @ 18:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0