helgen !

I fredas så va man fylletaxi ! Åt syster Tess ( ST ) & tremänningen Tess  ( TT ) !  ;) vi åt max, syster öpppna niclas taklucka satte sig på taket och hade sig medans jag körde och tuta som en galning ! jag tror TT skämdes en aning :P ahah men roligt hade vi ! Ah jus ja , vi höll på at DÖÖÖÖÖÖÖ  ! el nja inte dö precis men kunde ha dött ! Det kom en hare mitt framför bil helt plötsligt så jag bromsa fort som fan, släppte ratten och höll för ögonen med händerna och skrek rätt ut ! och ST skrek hon med ! hahah jag vela inte se om ja skulle kört på den stackars haren :(  ST tog tag i ratten och börja styra :P och efter den icidenten säjer TT : va vare som hände?  hahaha de lät så jävla roligt :P

igår så mös vi med god mat , film & tända ljus:D ! jag köpte Benjamin Button ! de är den där bäbisen som föds gammal och som bara blir yngre och yngre ju gamlare han blir.. den va bara seg ! Mamma & pappa kom förbi och kolla , dom tyckte de va fint :D !

idag så hare oxå varit lungt ! Åkte till alla affärer man kan tänka sig och letat nån jävla sladd till datan :P  köpte the shining som vi ska kolla på ikväll oxå:) ! ´men nu är jag  hemma hos mammi och tvättar , fast de är klart nu så ska åka hem och laga mat till älsklingen, chili con carne med feta ost sallad ! :D mumms ! vid 9 blire bio med Gabbi & Peter ! vi ska se sommaren med göran :D hoppas den är så rolig som den verkar ! efter bion blire somsagt film mys i soffan med beejbi  och massa tända ljus !

Älskar dig nå sjukt otroligt mkt Niclas Lars Ove Hedin <3
vi två föralltid !


Kommentarer
Postat av: Tessan (ST)

Ja, jag blev 15 igen.... ;P Hahaha... hade jätte roligt... POK

2009-08-02 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0