Helg snart :)

idag har jag varit helt slut som människa ! Så de har inte hänt nånting... Imorron blir de städ och Valbo med syster då lönen ramla in idag ;) ! Wiiie ! Hoppas ja hitta nå fina shorts och klännigar till kreta :) och inte tala om BIKINI :O !

På freda ska man vara fylle chaffis åt älsklingen :) Han ska antagligen ut och fiska och dricka nån öl så frågade han mig om inte jag kunde skjussa dit honom o hämta honom på kvällen , och jag vill ju självklart att min älsklingn ska ha de roligt med grabbarna så jag ställer utan tvekan upp för honom , då han skulle gjort samma sak för mig :) så de blir lugnt för mig :) blir nog mysa i soffan med god mat och massa filmer skulle jag väl tro :) eller XBOX ;) vi köpte ett nytt spel idag , Bolt :P men ja har aldrig spelat XBOX i hela mitt liv för ja tkr de e många mer knappar än PS ! men då är de väl ett ypperligt tillfälle att testa på de på freda då :) så om nån vill göra mig sällskap till filmerna eller XBOX så hör gärna av er :) Sen på lördag har jag ingen aning va som händer ? :O Vet ju va Gabbi ska göra iaf :P jävla snorunge ! Jag vill oxxå :(men de e inte långt kvar nu :D

ne tänkte sätta på en film nu sen blir de nog sova om jag kan :(
Jävlar va tiden rinner iväg!! :O GODNATT !!!

Gabbi förfan - SE UPP FÖR TURKARNA DÄR NERE !!!!!!!!!!!




yees där har ni oss, trion :D <3
bästa systrarna man kan tänka sig !
fyfan va snygg vi är ! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa själv klart jag ser upp för dom ;) hahahah ... Annars kommer väl du och räddar mig gumman ? <3

2009-08-27 @ 17:03:52
Postat av: nina

snaaaaaart drar vi till kreeeetaaaaaa!!!!! :D :D :D

tar en öl på arlanda innan planet va ? :P

2009-08-27 @ 22:16:06
Postat av: ida

abslout gör jag ed baby :D bara att ringa så tar jag första bästa plan ner och slår ihjäl dom !!! N : oh jag de tkr ja , riktigt nice !! :D

2009-08-28 @ 02:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0