tok jobba!

idag har vädret varit kanon :D me like ! Varit ute i stugan sen hämta jag Malin på jobbet <3 :) min malin som alltid ställer upp för mig ! Aldrig tar mig i andra hand för någon jävla karl ;) , du är underbar <3 Lyssnar jämt och ger jävligt bra råd !
du vet vad vi pratade om idag och jag tkr du ska ge jääärnet ! :D antigen bär det eller brister det men jag tror de bär av jag! HA !

Föresten jag jobbade ju dag/kväll förra veckan, jag saknar det INTE ! Förr va det roligt men nu tyckte ja inte de alls :S Jag vill stanna kvar på natten och dom vill ha mig kvar så de känns ju super :D Ska få det hemlinga nr till Barbro och prata med henne ! HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag får byta :( va fan t.o.m. nattpersonalen ringer mig på dagarna och säjer åt mig att det finns lediga tider nu och att jag måste ringa till PFV o säja att ja ska ha dom ! lyx ;) vafan jag är mktmktmkt mer ledigare om jag jobbar natt än dag.. tjänar lite bättre oxå ;) toppen personal - det bästa!  :D  vill att det ska lösa sig :( fast det är så nära inpå sommaren nu !  :'(

ajja slut om det nu ! Alla mina goa inneboende sover och snarkar på nu , skönt :)
sitter nere på BD inatt , det är en låst avdelning så man sitter där själv på nätterna ! Demens you know;)
men det kan vara jävligt skönt att vara här :) Imorgon blire hela huset! Toppen natt faktistk för det är 3 helt okej filmer nu ! så tiden går fortare :)

Imorgon ska man ut till stugan och sola  ! :D Kanske att jag kidnappar med mig Teo :O Eller Tobbe ska väl ha honom :'(
hahaha han uttalar coca cola så här : doca dola! :D så GOOO när han säjer de! Älskar verkligen min Teo mest i världen! Ingen annan karl kmr nånsin kunna ta hans plats! <3 Jag är en stolt moster till 2 underbara,fina och snälla barn jag :) jag är nog den lyckligaste i världen :D Dom är iaf världens sötaste&finaste ! Finns faktiskt inga barn som slår dom på utseendet! :) Kmr bli riktigt snygga när dom blir gamla ;) Stekarna Augustsson ! wööhö ;)

by the way, kryssningen va ju toppen :Dmen det  va 4 stora tjejer som hoppade på Klas i korridoren slog han i ansiktet gjorde dom också och klas blev då skit arg och sa : jag slår inte tjejer , och så snorlobbade han dom i ansiktet!  Efter kommer jag Niclas & Jaana ! jag hade inte gjort nått  men mig hoppa dom på och drog i håret som vanligt! Niclas kom emellan hon och mig tillslut :) SÄLLAN jag ska få åka på allt fast ja inte gjort nå :P och SÄLLAN dom ska dra mig i håret! tror dom e avis på mitt fina blonda hår :D Sen efter kanske 10 min så kmr det 10 st vakter springandes mot oss :P värsta pådraget ! men dom lyssnade bara på va vi sa och inte på dom andra sen drog dom! jävla jordnöt! ena tjejen kallas för det tydligen av niclas & klas eftersom dom kände tydligen henne :Pusch !
 hela kvällen va toppen iaf :D hade skti roligt jag ! :D vi deckade väl runt 5-6 någon gång!

nee nu är **** ute och springer måste kila :) hejsvejs!
Puss i jumsken!

Kommentarer
Postat av: T

Får ja fråga vem som är ute o springer kl 1.30? Säg inte att du träffar honom fortf....?

2009-05-01 @ 01:41:37
Postat av: Anonym

HAHA nej nej inte honom de är en boende ;)

2009-05-04 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0