sm-guld

Nu sitter man här igen då och ska göra ett nytt försök till att ringa till PFV, 07:50 då sa dom på telefonsvararen!
Blir verkligen GALEN om hon är ledig idag också och inte säger det på engång istället!

Jajja, Natten va lugn.. Lite långsam kanske men jag klarade mig igenom den.

Igår så var jag med min älskling Gabbi <3 Vi åkte på J20 finalen, dom vann självklart! Men det hann vi inte se eftersom det blev förlägning och jag var tvungen att åka till jobbet. Men det va roligt! Hade ju verkligen en bra utsikt ;) Eller hur Gabbi ? :D

I helgen ska jag festa med Gabbi ( förhoppningsvis ), ojoj va längesen det var då! Men FAN va roligt vi ska ha , som vi alltid har! :D längtaaaar! Du , jag & massor av killar ;)
Vi är riktiga partypinglor som aldrig bangar för nått :)  Det ska verkligen vara vi när vi festar för då har vi som roligast och alla andra som är med oss ! hihi

Du är MIN bästa vän som aldrig sviker mig! Jag har svikit dig men jag lärde mig mitt misstag och ska ALDRIG göra om det igen! Vet att du alltid kommer ställa upp för mig oavsett vad! Du är toppen!!!!

<3

Ska försöka komma upp vid 2-3 idag faktiskt :) Ställde klockan på 2 igår men tror ni att ja gick upp då ? NEEE :P typ 4 halv 5 va väl klockan när jag kände att ja var tvungen att stiga upp ;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Glöm bara inte att du ska vara med mig o myza med killarna o den nya killen.

2009-04-02 @ 09:15:47
Postat av: Anonym

det har jag skrivit in på mobilen :D

2009-04-02 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0