sista april = fest!

Snart ere fest ! wiiie ! Pappa ringde och väckte mig halv 9 och bad mig skicka in en jobbansökan åt honom! Efter vi la på så kunde jag INTE somna om :P jag som skulle sova till 12 ;) så 9 gick jag upp och duscha! Nu har jag fönat håret och ska snart platta det ! känns så jävla skönt att vara typ klar innan 1 ;) FÖRSTA gången faktiskt ;) bara sminket kvar sen men de gör jag typ halv 3 - 3 ! Då är manhelt klar tills Gummsan kmr hem ! Ska även göra Tikka Masala till henne när hon kmr ! hon måste va dö hungrig stackarn :(  !

Tiden gååår väldigt sakta idag tkr ja men de e bra annars brukar de gå så fort så man hinner inte med istället! :)

Hoppas hoppas Malin åker förbi Hedesunda när hon åker hem från Sala! Hon skulle försöka :D wiiie !<3

vid 5 eller 6 kmr klas o hämtar oss ? 
 
då kan ja ju säja att jag och Jaanis redan är på G;) wööhö!  haha

nee ska platta håret nu tjingeling!!!




haha den bjuder ja på för att de e fest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0