Måndagen

Min dag började med att Katrin ringde och väckte mig :) Tur det annars hade jag sovit bort hela dagen. Sen blev det ut och gå 1 h 15 min med Bonzo, Ozzy & Jaana! Det va jävligt skönt! Sen så åkte jag och mamma till Syster ! Gustav fick senare komma och hämta mig då mamma bara stack ? :O När jag kom hem ringde först Gabbi och frågade om jag kunde åka och hämta henne i Bomhus hos Emelie & Thobbe , sen efter ringde Malin och frågade om jag kunde hämta henne hos Amanda för hon hade en damsugare med sig också så hon orkade inte gå med den till henne ;) Så jag hämtade Malin först sen följde hon med och hämtade Gabbi . Vi åkte runt lite överallt och pratade en massa skit ! Vi skjuss hem malin vid 12 kanske sen åkte vi till Valbo då Kritan fick fixa bilen min, eller byta vindrutetorkare och fylla på spolarvätska! :D min lilla bilmekaniker fast jag har ju redan pappa också men alltid bra att ha två :D Så han åkte också med en stund , va läääängsen jag träffade honom :) Sötnosen! Sen åkte vi runt i gävle då vi träffade på Denise, Ida, Basse, Berka & Micke! Vi skjussade tjejerna till polhem medans killarna fick springa efter ;) Åkte till GDG och ställde oss med folket men det var tråkit så vi åkte :P Hitta en bil full med killar när vi stanna vid ett röd ljus så vi bestämde oss för att tävla och VI VANN såklart :D HAHA! drägg ;) Sen åkte vi hem :D så nu sitter jag här och funderar starkt på att lägga mig i sängen!

så tjiiiiiing!


FÖRRESTEN, kmr ni ihåg Soleroshots glassen ? :O :D

 VILL HA TILLBAKA, den va sååå gooooooood :D
Älskade 90tal ;)


Kommentarer
Postat av: Gabbi :)

tack för en trevlig kväll :) Och den där glassen måste komma tillbaka :P Så jävla good! :D

2009-04-07 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0