lalla hansson

JAG HAR FÅTT MIN EFTERLÄNGTANDE LÅT NU :D eller min & Malins <3
oh ja älskar den!! =)
Nu har min fru skjussat hem Malin och ska åka och lämna bilen hos hennes pappa och jag slapp följa med för jag har 5 blåsor på fötterna nu så jag kan knappt gå! hon e underbar min Jaana <3 Ida älskar hennes Jaana <3 !
Vi har haft de super mysigt idag! varit på stan med Teo ! Sen åkt till Hedesunda hem till Klas en stund sen hämtat Malin hos Jens sen hem till Gävle! Åkte förbi ica maxi då vi köpte groggvirke, chips o mat tills imorron! Jag köpte TWILIGHT !!!!!!!! 149 kr ;) va tvungen att köpa den ! älskar den ju!! Sen åkte vi till Jaana och kollade på den <3 6 gången nu ja sett den men fortfarande underbar! JAg färgade håret på Malin sen färgade Jaana mitt hår! blev jättefint! så som de ser ut nu iaf ;) haha men de blev säkert bra!

Längtar som faaaaaaaaan tills imon! min älskling börjar jobba 8  imon men ja får ju ligga kvar i sängen ;) ska upp vid 12 för då ska ja duscha och fixa hela mig till Jaana kmr hem vid 3 ! Ska stå i dörren men en grogg i handen åt henne när hon kmr ! :) Sen blir hedesunda för hela slanten! Festen blev hos Simon tillslut :)

åh jag är så trött så ja kmr nog somna på en gång  vi lägger oss i sängen hoppas jag iaf ! hatar att ligga o vrida o vända på sig !!!

ajja ska kolla tv och vänta på min älskade Jaanis!!

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0