jag är så jävla less

Carina ringde och väckte mig som vanligt ;) Men det är bra! Ska jobba inatt..  ska bli mysigt...
Måste sova mera isf men kan inte somna om nu bara drf -.- ! Ska hoppa in i duschen nu hade jag täääänkte!

jag är så jävla less på människor! Eller vissa iaf! HERREGUD ! Ibland kan man undra va fan vissa tänker med...
kom inte till mig sen! orkar inte med dig nå mer känns det som!

och kom inte o fråga mig sen när ni läst det här om det är dig eller dig jag menar för ni vet mkt väl vilka ja menar, ni känner er nog säkert träffade! Eller fråga inte; vem är det du menar :S ni har inte nått med det att göra......





jag har ett sätt som får alla män att tro dom är i himmelen

Kommentarer
Postat av: T

Inte e de ja iaf. För ja gör aldrig nå fel..... ;p Puss

2009-04-09 @ 02:00:32
Postat av: Anonym

neeej absolut inte :)

2009-04-09 @ 16:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0