inge sömn!

Jag åkte och hämtade Malin igår vid 7 då vi åkte ut till Hedesunda till Bror & Niclas ! Vi kollade på tv sen blev vi så trötta så vi gick och la oss och Bror åkte och jobbade ! Men ja säjer då de att jag sover ALDRIG med Niclas igen, nykter! :P Det va de värsta ja varit med om. Han snarkar som , ja du de går inte o förklara ! Har aldrig hört nån snarka så otroligt HÖGT och hela tiden asså! Eller emellan kom de fram roliga ljud sen pratade han i sömnen och ropade efter Jimmy 2 ggr ! men jag låg kvar o försökte hålla ut o somna i FYRA timmar ! Tills jag började smsa Bror o berätta att ha inte va den enda som va vaken :P Men då tyckte han att jag skulle klappa till Niclas ifrån honom sen skulle ja gå ner o lägga mej med Malin ! vafan hade ja inte tänkt på de 4 timmar tidigare för ;) Så jag smög ut och la mej med min baby ! <3 :D
usch de va de värsta :P Men Niclas sa att han skulle gå till en läkare och försöka få de fixat , HOPPAS :P haha ! Jo t.o.m när Bror hör han snarka på kvällarna då är det högt! Bror har rummet nedanför men hör endå Niclas ! jag skulle bli tokig :P
Vid 7 va man tvungen att gå upp och skjussa baby till jobbet! :) kom 20 min försent då de va KÖ på riks 80 !
och Niclas då : du får väl åka hem snart så du får dina 15 timmars sömn! :P haha vi har inte känt varandra länge men han har redan genomskådat mig :P hahah ! jag tkr om att sova thats it ;)

Ajja vid 1 ska man antigen gå ner på stan med Jaana & Malin <3
:D hoppas man hittar nått!!!

Imorgon blir det Hedesunda :D ! wiiie!
Jag & Jaanaaaaa och grabbarna grus, vi ska grilla antigen hos Niclas Hedin eller Simon Martinell ;)  sen till sandsnäs ! Kmr bli så jävla roligt!
Har jämt roligt med dom där grabbarna ! Går inte o få tråkigt iaf! :D

ne nu kallar sängen ;) Hejsveeeejs!


_________________



Nu fixar man sig för snart kmr Jaana & Teo , då ska vi ner påstan och kolla lite! måste hitta en snygg klänning tills imorron! Ska bjuda Teo på glass också :D hihi min gullunge <3 Sen kmr Tobbe och hämtar den lilla krabbaten 16:30 ! Ska sova hos jaana ikväll så vi blir väl där hela kvällen! nu måste ja packa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0