imorgon gäller det

Efter Jaana slutat jobba igår ikväll åkte vi till Hedesunda och hälsade på någon timme sen tillbaka till stan där vi lämnade bilen hos mamma & pappa. Vi gick vidare till brynäs för jag skulle sova hos Jaanis <3 :)
Klockan blev väl halv 3  innan vi somnade! Sen så vid 12 kom Malin till Jaanis och vi gck vidare till henne då hon lagade lunch till oss !  Tikka Masala, muuuuuums, Jag & Malin bara ÄLSKAR det :D Sen satt vi och pratade och toka oss som vanligt ! Så mysigt :D Underbart & vara med dom där krabaterna !  <3 Sen gick Jaanis till jobbet & vi vilade en stund då jag har varit helt slut hela dagen :S Mammi kom och hämtade mig vid halv 7 ? Då åkte vi och handla sen till Teeeeo :D Min gobiiit! <3<3<3 Nina , Gustav , Bonzo & Ozzy kom oxå :D Halv 9 åkte vi hem igen och nu tänkte jag fixa håret tills imorgon! Mitt hår brukar hålla sig fast man sover i det så får hoppas på de annars blir bara rakt som vanligt !
Fick pengar av Gustav för kryssning :D TACKTACKTACK ! annars hade det inte blivit nå alkohol för min del på kryssningen!  :D

Imorgon ska man upp tidigt då ja måste hitta göra om håret om det inte håller sig över natten sen måste jag sminka mig eller grunderna iaf sen hem till Jaana ! Eller måste skjussa Jaana & Klas till ica innan oxå för vi ska väl äta tacos innan tror jag! Och köpa groggvirke ! Sen blire käka och dricka lite smått ! Kl 4 går bussen från buss station , halv 8 går båten  :D Jag är fortfarande inte taggad :P men de kmr väl imorgon får jag hoppas :O :D Men det tror jag , hihi !

ne måste börja me håret kmr ta någon timme , SUCK !

Höörs imorgon eller på torsdag när jag kmr hem om jag inte är helt slut :D

Puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte flytväst o kondomer ;-) Säkerhet säkerhet.....

2009-04-21 @ 22:36:09
Postat av: t

Glöm inte flytväst o kondomer ;-) Säkerhet säkerhet.....

2009-04-21 @ 22:36:38
Postat av: t

Glöm inte flytväst o kondomer ;-) Säkerhet säkerhet.....

2009-04-21 @ 22:37:26
Postat av: T

Glöm inte flytväst o komdomer... ;-) (Säkerhet säkerhet)

2009-04-21 @ 22:39:03
Postat av: Anonym

hahah men usch :P

2009-04-22 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0