Hundvakt!

Igår morse när jag kom hem från jobbet somnade jag väl runt 9 halv 10. Gick upp 19.00 på kvällen va helt slut körd efter alla dess nätter  på varandra!  Sen gick jag och la mig 23.00 och somna på en gång, konstigt nog! Och nu vaknade jag här kl 06:30 och är skit pigg :D haha så va ska ja göra idag då tänkte jag :P
Men då ringde jag till Gustav och sa att jag kunde ta Bonzo idag så han slapp ta med honom till jobbet ! Så kommer Ozzy också! Dom kommer väl nu snart eftersom Gustav börjar kl 7 ! Så då blir det ut att gå en lång promenad!  :D
haha detta är inte likt mig :P vad har hänt ;) Men det ska bli mysigt !

Senare idag ska jag hämta en till vovve ju :D en lite gofis! lilla Nero !!
Läängtar!

Ne nu kommer mina " små " bäbisar här!
Hejsvejs! pussokram




har tyvärr ingen bild på Frasse :( Men han finns i mitt hjärta för det :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0