Hundar

Just ja! Imorgon får familjen Lindberg en ny familjemedlem! :D
Han är så ful så han blir så jävla söt ! hihi Det är ännu en till hund, vi har nu 4 hundar i familjen och 3 katter ;) Vilket zoo det kommer vara i sommar i sugan! Men det kommer ytligare 2 hundar om nått år då jag ska köpa min lilla Bilbo ( mops ) och Tobbe ska köpa en till terv , antagligen när han har tid med det :D så då blir vi 6 hundar ;) Eller nee 7 för Nina ska köpa en till chihuahua , en korthårig! haha herregud ;)

Ajja Nero heter han som kommer imorgon! En kinesisk nakenhund, SKIT häftig faktiskt :D Han har en lååång simba man (?)
Så jag ska mysa med honom hela dagen så SYND Therese att du INTE kommer få någon tid med den lilla krabaten! Och självklart Teo! Honom får vi inte glömma :(



Lilla goa Nero sover :)

Hela skaran förutom ,  Filip :) som ligger lite avsides :P


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja min Nero =) Bilden på Filip säger mer än 1000 ord ;) love

2009-04-02 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0