hedesunda hela helgen!

jadu vart ska man börja :P Kvällen började iaf hos Hanna där det kom massor av folk så de va skit roligtt! Tog taxi ner på stan till slick men när jag & malin skulle gå in kom ja på att jag hade glömt körkortet hemma! ÅH så de blev inge men då fick Malin det briljanta iden att ta hedesunda bussen ut till häsun .:D sagt som gjort satt vi på bussen och började sjunga :D de va mysigt! När vi kom fram så gick vi till pizzan där alla var men när vi kom så stängde dom så vi åkte till biffen sen vidare till nån krille o satt i hans garage :P haha sen vela Niclas åka hem så jag malin niclas och bror åkte  :D När vi va framme så värgade Niclas kliva ur o vi tjata på att  han skulle gå ut men han vägrade! Han skulle sova där ;) Sen tittade han ut genom fönstret efter ett antal minuter o säjer bah : men vi är ju hemma så gick han ut, vi bah : men jaaaa va trodde du då ? Niclas bara : ja trodde ni skulle lura mej :P så fult! Första gåången ja va hos niclas , fyfan va SNYGGGT de va då :D att han gjort allt de där troddde ja inte :O Jag villoxå bo i hus! :( men då får Niclas inreda ;) Sen somnade vi iaf! När vi vaknade låg vi o mös i sängen i 2 timmar tills Niclas fick gå upp o hämta ett glas mjölk :D Eller han bara hämtade de självmant , tror han känner mig ;) jag måste ha mjölk dagen efter när ja vaknar så e det bara!
Niclas gick upp för Klas & Jimmy hade kommit o då va kl 11 ! Låg kvar en stund  i hans underbar säng ! så skön! Sen när ja gick ner så va ingen där eller pojkarna hade gått ut o fixat me nån moppe! Så skulle ja leta efter malin där i huset men ja hade ju aldrig varit där så jag gav upp o satt mig i vardagsrummet! Till slut kom hon min älskade! Vi började prata va fan de va som hände igår ;) kan ju inte komma ihåg allt eller ;)
Vi gick ut o satte oss i solen , SKIT VARMT :D började ringa till folk för hämtning då Malin skulle jobba idag då så hon kunde inte vara kvar för hhon började kl 7. Sen frågade killarna om inte ja kunde stanna kvar en dag till o festa me dom o jaa vrf inte tänkte jag :D Vi skulle sitta ut o dricka bärs och grilla! skit mysigt :D alldeles för mysigt enligt Malin då hon oxå vela va kvar :( Så hon sjukanmälde sig :D:D:D Då blev Ida glaaad ! Så vi allihopa åkte fram för o fixa några platter öl!  Sen börjades de dricka kl 1 ;) muumms! Extra gott när det är sol ute ;) Så vi satt ute hela dagen och prata o hade msyigt! Grilla så jävla gott!!! Niclas kan det där med Mat oxå!  Dom tog ut högtalarna o kopppla om dom för vi skulle få musik utomhus! Så härligt o bo i hus då man kan göra va fan som helst utan att någon klagar! Sen kom Katta oxå :D jätte roligt! Men tror fan hela hedesunda kom , nästa iaf! Fullt med folk iaf! hade verkligen skit roligt!!! :D måste vi göra om!

Nu till de roliga :P jävla as niclas är ;) Vi gick upp o skulle lägga oss o sova jag o Niclas då Klaaas kom in springandes in i sovrummet o börja dryga! Så ja puttade ut honom ur rummet o Niclas då som va askalas låste sovrumms dörren när ja gick ut med klas för att vi skulle sova! För Niclas trodde att jag va kvar där sen så gick han o la sej o vaknade aldrig mer! jaha vart fan ska ja sova nu då tänkte ja:P Båda sofforna nere låg de folk i , brors säng va full med malin o dom hade oxå låst ! o Klaas låg i en liiiiiiiiiiite jävla fotölj som han knapp fick plats i så ja fick den briljanta ide att sova me klas då , över honom! :P han vaknade inte heller den dumma fan ;) så jag la mig över honom o han bara sov , fast de va inte skönt så ja låg väl bara där i en kvart sen la jag mig nedan för honom istället på ett iskallt golv utan täcke eller kudde!!! Blev så jävla less så till slut fick ja damp o dunka på brors sovrumms dörr tills han öppnade då ja la mig brevid dom :P haha o vi alla 3 fick dela på ett täcke! ;) Sen på morronen vid 8 så frågade Malin Niclas vrf han stängde ut mig han bah : gjorde jag ? jag trodde ja bara stängde ut klas :S ÅH dum arsel :P Jag va så arg när jag såg hnom i morse :P åhh! fast han e sööt;) Så nee jag fick inte sova så mkt på den natten! Eller när han klev upp niclas så gick ja driekt till hans säng o la mig för att ja hade knappt sovit nått , inte klas heller tror jag för han kom efter en stund bah men va fan ligger du här jag som skulle sova;) men han fick en plats eftersom niclas säng är så jävla stor! Sen fick jag världens underbaraste väckning av klas oxå -.- tror hjärtat skulle stanna ! Sen kom iaf Malins pappa och hämtade oss o skjussa oss till stan :( HATAR STAN! SÅ JÄVLA TRÅKIT HÄR ! Men skönt o komma hem oxå :) Malins pappa känner ju mina föräldrar oxå så vi satt o prata lite hästar o minnen ;) han e så söööt ! Ajja nu räcker de väl :P Finns så mkt mer o berätta för det har varit en toppen helg! :D Skit mysigt! :) hihi

Ne nu måste jag ÄTA nått :D HEjsvejs!

föresten  på 2 dagar så hade vi druckit upp 8 platter öl och lite sprit ;)

     

Mer bilder på BDB !

Kommentarer
Postat av: nina

det är väl inget att skyta om

din alkis

2009-04-17 @ 19:12:19
URL: http://punchrulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0