Hedesunda hela helgen igen!

Fredag : Gustav kom med Bonzo hem till Malin, sen kom Amanda med Alfons vid halv 8 . DOM GICK INTE IHOP ! Tills dom hade fått varit ut och sprungit av sig i en timme . Då slockna dom på soffan!  Sen kom dom och hämta dom och vi började göra oss i ordning! Vi hade bestämt att vi skulle festa i stan, jo sure! Jaana kom vid 5 ! Vi hade de jätte mysigt hemma hos Malin vi 3 :D mina underbaraste ! <3 Halv 7 fick jag panik för att mitt 1 ½ liters vin inte skulle räcka så jag tok ringde till min Simon Wike :D han skjussa oss till bolaget då Malin fick köpa :D Nu kände jag mig mkt lugnare :D Sen blev det prat om Hedesunda då Niclas skickade sms till mig och frågade om vi skulle komma o festa med dom. Jaa vi är så svaga för hedesunda bor så vi packade en stor väska denna gång med annan klädsel :D Sen kom Bror och hämtade oss vid halv 9 ! När vi kom dit så va de dom gamla vanliga :D underbara ! Vi satt och pratade och drack och sjöng som aldrig förr :D älskar det ! :) Sen deckade jag & Niclas i soffan :P

Lördag : Började med att Niclas kom och väckte mig i soffan och sa att dom skulle in till Gävle och köpa grill saker till kvällen och dricka! När alla killar åkte kunde inte jag somna om så jag gick in och väckte Malin ! Vi började städa! Hon damsög och moppa hela huset och jag plockade undan alla jävla tusentals ölburkar och glas ! Sen ställde jag mig och diska, och det va hur mkt som helst! Precis när jag är klar säjer Malin att dom har diskmaskin! ÅH TRORU JA FICK DAMP ELLER ;) haha fan va vi skratta och ja blev så less ;)  Sen när allt va så fint och kliniskt rent så tog vi Niclas bil och åkte runt runt i hedesunda och sjöng på höögsta volym med nerdragna rutor :D Vi har hittat våran låt iaf, VI ÄLSKAR DEN :D <3 Sen vid 12 hade killarna kommit tillbaka och vi åkte då hem igen! Dom blev så glada för vi hade städat :) Började dricka igen då! Va inte lika jobbigt som förra helgen , skönt de iaf ! Jag Jaana & Malin satt och var DJ's och sjöng som vanligt och dansade medans karlarna fick fixa käk! Folket kom in rullade och vi satte oss ute och solade och drack :) Sen blev det käk vid 5 kanske :) Och efter det deckade Niclas i fotöljen! Vi försökte få liv i honom men det va hopplöst! Men vi röjde på endå! Hanna & Ammie kom oxå! Helt underbart :D Sen vid 7 kanske Niclas vaknade vid liv men deckade vid 22.00 igen då typ ! Va fullt hus som vanligt ! Även ett självmordsförsök hände ! Tråkit att folk ska göra sånt.. Tur att vi hittade han så de hann inte gå så långt ! Blev jävla massa bråk sen somnade vi alla vid 3 kanske!

Söndag : Niclas gick upp 7 typ och stack som vanligt där ifrån utan att säja nått! Halv 8 kmr nå jävla idioter från Gävle in som ingen visste vilka de va och dom hade då börjat om att dricka grogg ! Fick damp för dom tog på musik på högsta volym och kom in och dryga ! Sen orkade ja inte så ja gick upp och väckte Malin igen! Vi vela vara snäll igen och började städa undan allt o den här gången va de dubbelt så värren man tro mej ja använde diskmaskinen denna gång ;) Efter jag och Malin hade snyggat till oss på toa så gick ja tillbaka dit för o kissa kanske 20 efter vi hade varit där o då va de spya på hela handfatet , golvet och toan! Och de va den ena killen från gävle som ingen visste vem de va som hade gjort de och ja fan ju ännu mer damp så ja gick in och bad han städa upp de men nee han vägra ÄCKEL ! så vem fick inte städa de då? joo jag! FYFAN va de värsta ja varit med om, efter jag städat upp det så gick ja ut till vardagsrummet där dom satt va väl 3 killar och 1 tjej och jag skrek att dom skulle dra härifrån och det gjorde dom TACK OCH LOV ! jävla äckliga människor ! har folk in hyfs i sig nu för tiden ? men hallå spyr man ner ett helt badrum så tar man väl upp det :S åh ! Sen kom Niclas hem iaf o han blev glad ännu en gång :D Ringde gustav o bad han hämta mig då ja skulle jobba kl 13.00 ! FY ! Han och syster kom:)  Aldrig ska ja festa 2 dagars igen och sedan jobba ! Men de gick bra fast lite seg va man !

Helgen har varit helt underbar som vanligt :D Kan inte bli nå bättre i Hedesunda :D  !
Där har man då aldrig tråkigt!!!! <3

        

Tack för att du håller i mig när jag ostadigt står


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0