Hang Loose

Igår åkte man hem till Malins nya lägenhet & satt där & pimpla vin med henne , Amanda & Gabbi !
Skit fin & stor lägenhet :O Vi hade det jätte trevlig & det blev bättre när Malin bestämde sig för att följa med oss ut! Va AS längsen ja träffade henne :( Vidare gick vi till Mickis & Limpan som va hos Mickis & där satt dom & drack & skulle också till hangan , lovely! Vi fick skjuss av Tomas , när vi väl kom dit träffade vi på Niclas, Jimmy, Biffen & Filip ! Så vi blev med dom. Fick shots av Niclas & Jimmy men Jimmys shots för 100  kr som han köpte till mig slängde jag ut på golvet innan jag ens smakat den & jag som trodde att ingen skulle se det & få dom tro att jag hade druckit upp den men icke! :P alla såg! typiskt mig! Hade jävligt roligt där , det jag kommer ihåg iallafall ;) Sen tog jag , Niclas, Fredde & Malin en taxi hem till Malin där jag & Niclas delade på Malins 3 sits soffa! Fatta va ont jag hade i kroppen när jag vaknade på morgonen :O :P men mysigt va det ;) haha jag va GRYMT dryg tror jag innan vi la oss ;) Men jag va även jävligt rolig ! haha.. ne men det va en jätte rolig kväll!

På morgonen fick man ju ta smällen såklart men får skylla mig själv !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0