hälften bomhus bo!

Tess kom & hämtade mig så vi åkte till plantaget sen vidare till Therese & sen hem till bomhus!
Vi gjorde mat, pannbiffar - SKIT GODA ! Sen började vi med Wii Fit som vi spelade i 2 timmar & jag kan lova er att det är grymt jobbigt! Men samtidigt jävligt roligt! Sen gick vi ut med Frasse och gud va hon pinade på & jag efter med mina korta ben :( så jag fick typ springa om jag skulle va lika snabb som henne! Jag klagade kanske lite men syster höll ut och peppade mig genom hela jävla bomhus tyckte jag :D så guuuuud va ont jag har i vaderna nu men det är skönt också! Jag är nöjd över mig själv :D Nu ska man fortsätta såhär också!

Föresten så hade jag & Syster ett tuchpenna krig idag ! Jag ritade lite på henne & så blev det att vi ritade varandra på hela jävla kroppen & ANSIKTET! jag skulle springa undan men hon efter då såklart -.- Vi skrek och härja och rita på varandra så Teo börja grina stackarn, han trodde att vi bråka :( :P Men jag vann! ;) jag lyckades med mest färg i anisktet på syster :D hahaha! <3

Jadu en riktig Syster&Syster dag <3 ME LIKE !

Man kan faktiskt säja att jag är hälften Bomhus bo eftersom jag praktiskt taget bor där för jämnan ;) !

Tjing!


Kommentarer
Postat av: nina

varför får aldrig jag vara med?!

-sur-

2009-04-09 @ 15:58:02
URL: http://punchrulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

för du jobbar för fullt lilla pullan :(

2009-04-09 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0