glassglass

är så fruktansvärt sugen på glass! Gjorde nå test vilken glass som passa mig. Fick aldrig veta nå svar men såg 2 nya glassar :O En sandwich (?) fast i vaniljen är det chokladbitar, MUMS! Sen va de en kakglass! som en sandwich fast kakor ovanpå :D MUMS ! så när Gabbi slutar så ska vi åka och köpa glass har jag bestämt!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 07:50 då Carina kmr till PFV , MÅSTE prata med henne! Blir GALEN ! Jag & Hanna kan precis ALLT på KM och endå får inte vi jobba där?!?!?! Vi är även dom ENDA vikarierna som är deligerade! men endå  tar hon in nån som ALDRIG varit där och inte är deligerad! men hallå?! När vi endå inte jobbar så ringer hon endå inte.. PFV säjer ja bara, va e de för nå? vi vill ha tillbaka BARBRO så det blir nån ordning! Hon ringer alltid in oss till KM ......... både jag och hanna är väldigt irriterande över det här... Inte undra på att det är brist på vikarier på Vallongården eller över hela gävleborg överhuvetaget för PFV är absolut inte rädd om sina vikarier... Fortsätter ni såhär så kan ni ju försöka hitta nå deligerade i sommar på KM !!

åh ida är arg idag! :@

GODNATT


ÅH NU HAR MAN SUTTIT HÄR EN TIMME OCH VÄNTAT EFTER JOBBET PÅ CARINA! FÖR NÄR JA RINGDE HENNE VID 7 SÅ SA TELEFONSVARAREN : PERSONEN NI SÖKER KOMMER KL 07:50, SÅ RINGER MAN NU OCH DÅ SÄJER TELEFONSVARAREN : PERSONEN NI SÖKER HAR GÅTT FÖR DAGEN!!!!!!!!!!!!!! HALLÅ JA KUNDE JU FAN GÅTT O LAGT MIG FÖR EN TIMME SEN FÖR ATT NI DUMMA JÄVLAR SITTER OCH LJUGER! ÅH JA BLIR SÅ FÖRBANNAD! SÄTT TELEFONSVAREN PÅ ENGÅNG ATT HON ÄR LEDIG!!!! åh ni har förstört min dag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja gumman de är PFV de. MÅNGA som är missnöjda med dom. Hoppas dom stänger skiten o vi får tillbaka kanslisterna i husen. Ring o tjata o i fråga sätt, på ett trevligt sätt. Pok

2009-04-01 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0