du är speciell , för mig helt underbar

Inatt så har man jobbat då, FYFAN va tiden gick sakta! usch det tkr vi inte om ! Men hemma nu äntligen :D Igår kom man hem 8 efter jobbet och somnade ganska snabbt sen kom Gustav och hämtade mig 11 vi hämtade Tomas och sen åkte vi till stugan! så jaa jag fick sova i 3 timmar tror ni ja va lite trött inatt eller?!! Ändring idag! måste sova! Sista natten nu :D

ajja igår va det en riktigt familj dag :D
Först i stugan då och solade va ju sjukt varmt :O sällan det är så här på våren och sen på sommaren e de aldrig lika varmt nästan! yäyä bara för man skulle vara duktig att sola så fick man skit för det oxå ! Jo jag ser ut som en jävla kräfta om inte värre! det är sjukt va röd jag är och det är skit fult ! ser ut som ett cp! äckligt ju! :( vill inte visa mig ute så idag ska ja sitta inne :( ! plus att jag har en tempratur i kroppen på 100 grader känns det som, kokar hela jag ! Har haft på kylbalsam som jag fick låna av Lena ! TACK ! blev bättre faktiskt! hoppas det går över snart!!!
Sen fixade jag att hela familjen med moster och hennes barn och flickvän skulle grilla så vi åkte till största syster och grillade massa kött. Hade potatisgratäng, potatissallad, sallad med feta ost och typ 5-6 olika såser! MUMS ! :D
jätte mysigt hade vi där iaf <3

Sen åkte man till jobbet då halv 10 ! Hade så grymt tråkiit för det hände ingenting ! alla sov och då menar jag ALLA ! smsade Niclas i en timme först ( han har blivit jätte bra på att skriva sms nu ;) han gör glada gubbar och skriver puss :O wöööw , värsta stora steget  ;) ,  ) sen ringde han mig  vid 2 och underhöll mig :D vi pratade på ett bra tag :) hihi! Jimmy va packad och hade däckat i bilen på väg hem , sen la han sig i Niclas säng när det finns en annan säng som han kan sova i , men han vela väl mysa ;)  va sött tkr ja :P

nee nu tänkte jag oxå sova faktiskt!
Godnatt på er allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0