det är ni som är det största problemet!

Nu är jag så less på PFV! Hon som vi ska ringa till som håller i hela Vallongården hon ringde nyss till Hanna och frågade saker om mig om det var problem mellan henne då på PFV och mig ? :S va fan ringder hon till Hanna och frågar henne, ring mig istället när det är vi som har problem!  Kmr med sånt jävla skit snack asså! ojoj! När tillochmed den ordinarie personalen skickar mejl till dig och frågar vad du håller på med , vrf du inte skickar ut mig till KM när dom vill HA mig där! Nää då svarar du att såå många vill jobba där , men hallå! ska man få bestämma som vikarier nu oxå vart man ska jobba och inte vill jobba! Eller är det bara en person som du favoritiserar för att hon kmr från ett annat land ? Fyfan va arg jag är! Har sån jävla lust att ringa till PFV nu och skälla ut dom och fråga va fan dom håller på med och be dom dra åt helvete och aldrig mer ringa mig ! Ni är fan inte omtyckta av många kan jag säja! ÅÅÅHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

ajjaaa får försöka tänka på annat nu !
Ska iaf träffa Jaanis idag ! Får se om vi går på bio eller inte.. Får se om ja ska sova där eller inte...

äh, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0