are you ready for love ?

denna låt är helt magisk! :| Fattar inte ! Har lyssnat på den 5 timmar i sträck och för varje gång jag lyssnar på den så tycker jag mer och mer om dig. Annica tycker desamma så ja den är verkligen magisk!
underbar, lovely - ÄLSKAR DEN!

Har varit med Gabbi idag. Vi åkte ut till köpis och kollade. nu vill ja ha min lön! Sen åkte vi till Amanda och hämtade henne & Malin. åkte ner för backen hem till Malin där vi åt smörgåstårta och drack påskmust! MUMS ! Sen svek Amanda oss ;) hihi Men vi vart kvar och pratade och pratade! Jag & Gabbi lärde en kille en läxa att han INTE ska flörta med både oss samtidigt så vi smed planer så han skämdes nå otroligt ! Han hade frågat både oss om vi vela komma hem till honom fast vid olika tillfällen men under samma dag o kolla film vi bah nee först sen så skickade ja sms och sa att jag vela komma o gabbi gjorde samma o då viste han inte hur han skulle göra och ta ena dagen efter men till slut bestämde vi att ja sskulle komma till honom o sagt som gjort så åkte ju jag dit MED GABBI! o va han måste skämts! RÄTT ÅT DIG BÖG JJÄÄVEL ! hoppas du lärt dig en läxa för livet ut!

Sen åkte vi och köpte cheesburgare med isvatten och vidare hem till Malin igen och pratade ännu mer !
Gud va jag saknat dig gumman! hade nästan glömt hur roligt vi har när vi är med varandra ! Vi får inte glida isär igen!!!
I helgen är det vi igeeeeeen :D <3

Mina vänner är dom bästa nånsin! Är så glad att ja fått lära känna just er! Vill inte leva mitt liv utan er ! Klarar mig inte utan er , ÄLSKAR ER SÅ JÄLVA MKT! Har alltid så otroligt roligt med er , :D hiihi... Katta, Annica, Gabbi, Malin, Hanna, Mari, Jaana!

Kommentarer
Postat av: T

Vilken lår menar du... Den du länkat tidigare????

2009-04-14 @ 15:59:42
Postat av: Anonym

jaaaa:)

2009-04-15 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0