älskar

Kanske världens underbaraste låt <3
Sån otroligt härlig röst karln har.

Hinder - Lips of an angel



Hittills har min och Bonzos dag varit underbar :) Först var vi ju ute på en jätte lång promenad, när vi kom hem somnade den lilla på en gång :D Sen ringde Hanna och vela att jag skulle komma till FH ( jobbet ) för hon hade så tråkit och så hade hon ingen matlåda med sej stakkarn! Så jag gjorde en åt henne, pasta carbonara :) Sen gick jag och Bonzo till jobbet ! Vi satt på balkongen och solade och snacka skit :P Sen fick Bonzo träffa lite tanter som tyckte jättemycket om honom! Dom sken upp som en sol när dom fick syn på honom! Även chefen tyckte han va jättesöt, hon sa tillochmed bara hejdå till Bonzo när vi skulle gå och inte till mig :P snällt ;) Vi va väl där 1 ½ timme sen gick vi hem igen! Han somna på en gång igen och jag satt på en film .. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med bilen så jag kan åka o köpa min glass jag längtat efter ! Sen vidare till Tess! och att klockan bara är 20 i 2 är sjukt :O trodde klockan va typ 5-6  :O men det är väl bara för att jag gick upp kl 6 imorse :)

nu kom han :D hejsvejs!


HAHA ja måste vara världens slarvigaste människa!
För nån vecka sen när jag kollade igenom mina flytt lådor från filip så hiittade jag ju present kort på köpis som legat där sen studenten!
Sen nu hittar ja ett kurver där det står grattis Ida på de :P och i ligger det 300 kr :P HAHA
jadu säjer ja bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0