Vinkväll

Igår så åkte jag & Josse till läkerol för att gå på Medarbetarkvällen för alla som arbeter inom Gävle komun. Det va så jävla ROLIGT ! Asså man bara skratta och skratta :D och så va Magnus Carlsson, Brolla Jr & Sarah Dawn Finer som sjöng lite emellan där! Jag & Josse satt där på läktaren och sköng med :D va väl bara vi som hördes! HAHAHA! men de va en toppen show iaf :D
Sen efter fick vi skjuss av en annan " jobbarkompis " ( Linda ) Eller egentligen så jobbar hon mittemot min & Josses avdelning så vi brukar gå över lite då o då när vi jobbar tillsammans och Josse känner henne innan så när vi åkte hem så frågha hon om vi vela följa med upp en stund, Så vi gjorde de. Då blev de massa Vin :D oh va mumsigt de va! Sen spela vi lite spel. Jag & Josse förlora mot Linda & Lena :P men vi va faktiskt duktiga gumman :D <3
lyssna lite på musik sen blev vi bjuda på festa av 2 killar på marma (?) Men vi följde inte med :P Hade skit kul hos Linda  :D Sen vid 3 kom Emelie och hämtade mig för att skjussa hem mej , den lilla skitungen <3 Hon är världens bästa hon ställer alltid upp oavsett vad! ÄLSKAR DEJ GUMMAN! Finns här för dej!

ne nu ska jag leta på mina extremt bra högtalare i mina flyttlådor som står här som jag inte packat upp nått än efter att jag fick flytta den 28 augusti :P de e tragiskt :P nu får jag ta tag i de, men de e så jobbigt :( och vet inte vart jag ska lägga allt :P Och alla mina kläder har ja fortfarande i Filips IKEA kasse som jag fick då :P fast ja har tusen garderober :P gash så lat ja är! :P

nee, ajööken :D <3


Kommentarer
Postat av: Katta

nemen haru börjat drukigt vin gumman:) :P ringer dig imorgon pössss

2008-10-23 @ 21:19:39
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0