Tallulah

Jag älskar den låten <3 :D

Men imorron blir det att träffa Josse vid 11 , vi ska ner på stan och ja ska köpa hårfärg och hämta mina grejor av Annica! Sen vet ja inte va vi ska göra, Fika kankse ? :) sen ska den stumpan börja jobba vid 1, utan mej :( ! Men vi jobbar ju tillsammans på torsdag kväll :D hihi gummsan!

Sen får vi se vad som händer på kvälla :)
Har varit hos syster idag iaf :D ÄNTLIGEN kan ungen säja mitt namn, eller han säjer ia :) på god väg !
För han kan säja allas namn förutom mitt men idag va de min dag :D hihi blev så stolt över den ille <3
Så vi bestämmde att vi skulle dra på Hockey på lördag :D som ja längtat ;) hehe kunde ju inte i lördag :(
men nu så :)

ha de bra! puss puss  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0