stay with me

Idag så har jag jobbat , de va roligt att få träffa alla mina boenden igen!
Jobbade en stund men Josse men hon slutade 3 :( men hon bytte till freda kväll så vi ska jobba ihop då :D SÖTIS!
Egentligen så skulle hon jobbat dag men hon gör allt för mej (A)

sen kom jag hem tittade på den där tjocka killen som väger 600 kg :O
stakkarn säjer ja bara:( !

nu sitter jag här o pratar med Annica och lyssnar på en underbar låt <3 :D
tänker bara på dej när ja hör den, vet int vrf :s men de gör mej glad iaf!
du är så söt! :)

imorron ska ja ner på stan med Annica och kankse Gabbi.. Kolla lite och gå in på nå party butik som mina systrar säjer att den finns men ja vet inte rikigt än, får leta. vet på ett ungefär iaf ! Annica fyller ju på lööööördag :D !!!

Gnatt.


Kommentarer
Postat av: Pancha

hell yeah :D får se om jag kommer överlite fika :P

2008-10-02 @ 23:02:32
URL: http://yamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0