Jungel City

Idag har jag , Nina, Therese, Teo, Wille & Pontus varit på jungel city på kryddstigen! ojoj fyfan va de e jobbigt :P
Fast sist ja va där med Filip & Wille och då va de ännu jobbigare :S men de e kul :D Teo är ju så sööt när han springer omkring där! Sen åkte vi hem till syrran och käkade sen skjussa hon hem oss, om en timme ska man till jobbet då. Och det är väl typiskt , bara för att ja gick upp 9 imorse så ska självklart ja få jobba idag och inte har ja sovit nått på dagen heller :P Så slutar ja 7 imorron -.- men de blir pengar :D Natten brukar gå ganska fort! Hoppas ja få va i hela huset och inte instängd på 2 avdelningar själv :( de e tråkit!

Sen imon blir de sova hela dagen :D sen gå till polisen för att fixa pass till kryssningen :D!
Sen kanske jag ska jobba imorron natt oxå , de beror på!


Jag ska även få en bil av Syrran & Tobbe om jag får körkortet innan jag fyller år, och de lär ja väl fixa ? :D
HOPPAS! nu ska ja ligga i!!!!!!! hehe jag ska få en bil som e värd 3 tusen :D haha får bli en " sport 5a "

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Du kommer aldrig att fixa körkortet så jag kommer att få behålla mina 3000:-

2008-11-03 @ 12:42:29
Postat av: Ida

HAHA kan du ju glömma ;D

2008-11-04 @ 01:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0