Jag måste träffa dej nu!

Har varit med syster idag! Go teo :D Vi lagade jättegod mat, kyckling, ris & sås! mums! Sen så gjorde vi äppelpaaaj ! Den blev oxå supergo! Teo hjälpte till ;) han åt mest av degen bara :P Sen lekte ja me honom på kvällen o när jag o syster skulle gå ut på våran nattliga promenad med Frasse så blev han jätteledesen för att ja skulle gå :( han grina o grina o skrek! sen blev han glad när ja sa att vi skulle träffas på freda sen skulle syrran pussa på han men då knuffa han bara bort henne o så sprang han till mej <3 :D äkta kärlek el va tkr ni ? :D Ska iaf va barnvakt på freda, alltid lika kul :D Vi ska vara ute i lekparken o sen gå ner på stan och fika :D Jag har lovat honom en glass o då ska han få de oxå!
Imorron ska jag syster och Teo iväg till IKEA på morronen! Sen ska jag fixa lite annat!
På torsdag blir de HOCKEY :D men innan blir de träffa Josse och Amadeus ( stavs de så :S )
ska bli jättekul :D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0