helgeeen!

Ifredas så blev de fest för mej katta & annica :D va verkligen skit kul! :D Vi pratade massa minnen, skrattade och bara ägde stan!
På goa va de mindre roligt :P och så helt plötsligt bestämde jag mej för att prata engelska hela kvällen så ja försökte o ja måste ha varit SKIT DRYG :P Emelie & Pumba kom o hämtade mej och katta så vi åkte och käkade sen hem o sov! på lördagen blev de Hockey för första gången på länge :D de  va jag syster o Wille så när vi stog i köön för att köpa stå biljett så kom de fram en kille o fråga hur många vi va och ja berätta att vi va 3 st så gå gav han oss 3 st sittplatsen biljetter och bara sa : Furuvik bjuder idag.. SÅ JÄVLA NICE :D slapp man betala 120 jävla kr :D + att man fick sitta!
Matchen va ganska seg eftersom de blev 1-0 till brynäs men skönt :D sen åkte man hem till Gabbi , där jag somnade till kvällen då vi bestämde oss för att gå o köpa chips o läsk och kolla på film , de blev 4 ½ film :D va verkligen skit mysigt!!!!!! Jag o Gabbi , en riktigt film och tjej kväll, vi prata massor om killar och andra hemligheter:D sen myste vi med varandra som fan eftersom vi e så ensama utan några mysiga killar :( Så vi låg där o killade varan  och pilla lite på varan :D så jävla mysigt va de kan ja lova! vi ska göra de nästa helg oxå hos Annika & Micke  :D Fast då blir det Tacos först ! har saknat dej såå <3 aldrig mer vill ja bråka me dej igen! aldrig har ja haft så här mysigt me nån annan än dej <3 Gabbi som e karl i vårat förhållande :) hihi Vi kollade på film till 5 på morron sen somna vi, när vi vakna så kollade vi på Idol finalen ! :) Heja Anna :D!!!

sen så färgade jag håret på Filip så jävla vackert :D eller jag slingade de! så himla tjusigt må ja säja :D

ne helgen har verkligen varit Toppen  :D

hejdå!! :D

haha vi <3

jag& minälskling <3


<3


kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Har saknat dig sååååå mkt jag med :( Hade sååå mysigt ihelgen :) <3 Vi får alridg mer bråka :D

2008-10-13 @ 15:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0