Hangloose!

igår va de så jävla roligt! :D Först kom Jaana och hämat mej i hennes snygga bil!!!!!

Åkte till valbo för att hämta Sofie sen hem till Jaana :D där fick vi en mjölkdrink av Jaana , väldigt good ;)
hehe sen gick vi till Mikcis! tyvärr va Sofie tvungen att gå nästan på engång för hon skulle till Interpool och käka med Tommy men de va kul att hon va me en stund! sen kom tjejerna och vi börja festa som fan :D va så jävla roligt!!! Roligaste festen på länge , sen taxi till hangan! där va de proppat med skit roligt folk :D! så här roligt som ja hade igår på hangan har ja nog aldrig haft, Jaana e så galen :D Hedesundaborna va ja väl med mest för dom andra bara försvann :( men de va jävligt roligt! aaah :D spola tillbaka tiden! och va nog första gången jag va där till det stängde oxå :D satt utanför ett bra tag och försökt prata vett i Tobbe & Linus att dom inte skulle bråka med nå folk, men tror ni dom lyssna :P nääää , Jag & Emelie kom fram till att de va ingen idé så vi gav upp :P sen gick Tobbe & Emelie :P  hon lyckades iaf  :P Sen gick jag ända vägen hem i mina klackskor!! :O shit asså va ont i hade i fötterna! Käkade mat sen så fort ja la mej i sängen så slockan ja :P sån jävla lyckad kväll igår !!!!!!!! :D

Skitungen sover nu :D
Hejsvejs!

Jag , Jaana <3 Mari & Eme
Jag, Mari & Eme!!

Kommentarer
Postat av: ☆ D E A F E E ☆

Vad fan Ida, Nedräkning till studenten? Har du blivit yr? :P

2008-10-27 @ 15:07:25
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja vet itne hur ja får bort de :P

2008-10-27 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0