GodNatt!

Idag har jag varit på Läkerol på deras jobbmässa, nu jävla ska ja tillbaka till sjukhuset! :D
Va där med båda systrarna Lindberg <3 Vi käka oxå sen så Körde jag lite grann. Sen iväg och jobba med dom kanske sötaste i världen :D Josse & Hanna :D fan va kul vi hade på jobbet idag! Äntligen bara vi unga! :D
Sen gick jag hem vid 22.00 och så vid 23.00 skicka Emelie sms och fråga om ja ville följa me ut en sväng. Så vi åkte nått varv, Hälsade på Mari gjorde vi med! Jag & Emelie har iallfall bestämt att nästa vecka då jävlar ska de börjas med hårdträning och hårdbantning! Vi e taggade som fan faktistk :D Imorron blir de BodyPump 11.35 på Gymmet :D Kmr bli så jävla skönt! Sen efter hade ja velat att köra lite på gymmet men hon ska och fixa sina naglar kl 1.00 :/ får blir sönda kankse ? :)
Sen blir det hem och duscha och fixa sej inför kvällen eftersom de blir utgång med brudsen :O på en freda ? :| mkt ovanligt för mej men de kmr blir skönt!  :) Katta ska med imon, helt otroligt!!!!! Har inte träffat henne på hur länge som helst! :(

Ne nu ska ja kolla på Film sen blir de sova, så godnatt me er allihopa :D


You are the perfect man for me :D :D :D :D :D !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0