Gårdagen!

Igår så blev de fest , hemmafest! ÄNTLIGEN!
de va hos Sofie & Tommy! De va fullt ös hos dom iaf , hade verkligen skit kul! :D träffa mina underbara goa brudar! Efter ett tag så kom grannen och klaga och då rörde vi oss vidare till deras garage ? el de va de inte heller tkr ja :P de va fan ljudanläggning där, soffor och en ramp :D haha de va så jävla roligt, va där sjöng och dansade och va social ! Dom där brudarna e dom bästa att festa med, har JÄMT roligt me dom! Valboborna ;D
Sen så kom Kritan & Johan då åkte vi me dom till Stan för att käka på MAX. Jag & Katta står och betalar och så tittar jag bakåt i kön och va ser man inte ? en lång jävla karl längst bak som typ e 2 meter hög :P kollar ja lite till för ja tkr att jag känner igen han. och vem fan va de inte då ? jo MARKSTRÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Ah va lycklig ja blev! hihi men vi gick och käkade sen så fick jag den briljanta idén att ja skulle ha en autograf , eftersom ni som känner mej så e jag ju helt tokig i honom så ja va ju tvungen att ta chansen! så när vi hade ätit upp så gick Hagman, Kritan & Johan ut för dom skämdes  men jag och Katta gick fram! :D Han skrev de på en max servett :D och ja vårdar den ömt kan ja lova! blev så himla glaaaaad :D!!!!!! hihi ja ska tamefan rama in den ;O oh ja tror Gud va på min sida igår :D !!! hihi

<333333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: katta

The cruncy natcho burger hahah. Ja gick fram för din skull gumman:) Lägger upp bilderna nu,hoppas det krm funka:) <3

2008-10-19 @ 20:31:14
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA ja just ja cruncy natcho burger :P HAHAHA

2008-10-20 @ 00:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0