Torsdag, snart helg :D

Sovit så bra, fast drömt lite konstigt :/
Nu ska ja fixa mej snart, ska träffa Emelie på stan. Vi ska fika :D
De va väl typ 200 år sen vi träffades, bara vi!
Sen ska ja gå nere på stan o kolla lite! köpa lite förhoppningsvis!
Vidare till konsum hallen för att visa upp mina fina saker som ja förhoppningsvis har köpt för baby !
Hem o byta om sen fixa bil sen ut till IKEA :D ! Sen blir det kiiina maaaaaat!

är det nån mer än jag som tittar på våra bästa år ?
Nu när shawn har blivit så där e de inge roligt att tittta! helt värdelöst, de blir liksom inte samma sak!
Och inte heller när dom byter ut skådisarna heller! kan vi inte bara hoppa över ett år för vi kmr ändå fatta för de går ju inte fort fram! och på de här året kmr de inte hända mkt, Bell kmr ligga på de där sjukhuset i ett halvår framöver säkert!
Och ja som läst om hur de går i U.S.A eftersom dom e 2-4 år före ( kmr inte ihåg ) så kmr ju Mimi & Shawn bli tsm :S USCH! sen kmr Bell & Shawn hitta tillbaka till varandra, de vill ja se! De e de som e helt serien typ när dom e tsm... Annars suger de o Jan kan völ dö eller nå henne klarar ja inte av!

Hallå va har ja för liv som sittter här o skriver om VBÅ ? :S
HAHAHA mobbad! nu får de vara nog :P

Det handlar bara om massa Fredrikar nu tkr ja :P
Fredrik hit och dit. haha vi är omringade av dom , ( jag jaana & jesscia )

Jag taggar inför helgeeeeeeeen :D
I'AM THE ONE AND ONLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej dåå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0