Tacos Kväll!

Ikväll blir det Tacos kväll hos lilla Jessica :D Det va Mickis idé den lilla söt rumpan!
Jaana hänger på <3 Lovely
Jag ringde till Jessica idag och vi pratade i telefon i ja 20-30 min :D Sen bestämde vi oss för att vi skulle träffas, så vi möttes vid p7 ungefär , hon e ju så jävla snabb me hennes korta ben :| sjukt :P
Vi gick hem till mig, åt glass, drack saft och kollade på Idol eftersom hon inte hade sett de :) Sen vid 1 så gick hon hem och jag satte mej här vid datan, satt på en Beck film vid 2 och den slutade nu och så sitter jag och pratar med Mickis, hon sover inte än :O hon som skulle lägga sej 1 ;D
Funderar om jag ska hyra med mej en film , The Notebook eftersom dom inte sett den :|
Det är verkligen ett måste!
Ne nu måste ja försöka sova!
Godnatt Mickis <3 Jessica <3 & Jaana <3 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0