nyktert

 Igår så jobbade jag och natten där så kunde ja inte sova så efter jobbet va ja helt slut!
Åkte lite bil med syrran och gustav vid 11 tiden. Sen hem igen och ja skulle lägga mej men då ringer Jaana och frågar om ja inte kan möta henne utanför Mcdonald, o ja som vela träffa henne gjorde ju självklart de! Men vi bestämde oss på vägen dit att vi skulle till interpool ist och ta en öl :D muma! Sen blev hon så hungrig så efter de så gick vi till Frasses. De va en kille där som bestämde sej för att sova där på en stol :P hahaha stakkarn ;) sen blev vi bjudna på efterfest men ikke! Sen vid halv 3 gick vi hemåt. jag satte på filmen kollade typ 10 min sen vägde mina ögonlock typ 10 ton ;)
idag vet jag inte vad som händer, nog slappa lite :D

heddå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu var det dåligt med bloggande här tycker jag ;)

2008-11-21 @ 15:46:51
URL: http://emeeliieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0