Super kväll igår!

Fyfan va roligt vi hade de igår :D ojoj !
Träffade många som ja inte träffat på läänge! När jag såg Gabbi blev jag helt tokig och bara slängde mej i hennes armar, rätt ner på golvet vi två då och ja pussa o pussa henne! sm ja saknat den flickan! och inte på tal om Emelie, träffa ja meeeeeeeed :D hihi ! Skit roligt hade ja iaf, de e huvudsaken ;) Sen efter korgen gick ja o Mickis till torget, träffade Jessica! Jag hade SKIT ont i fötterna så ja kunde lätt sättat mej på backen där o börja grina! Men jag e stark så ja gick hem till Jacob me dom :P Orkade inte gå ända hem! De blev efterfest hos honom sen sov jag och mickis där, vi 3 trängde oss ner i hans säng :P kl va väl 5 må tro ? en super lyckad kväll, sen vid 10 traskar jag och mickis hem då från nordost, i våra pumps och kläningar med gårdagensksmink och frisyren va huller om buller ;) ja me andra ord så glodde folket ganska mkt! vi va iaf  skit törstiga och hungriga så vi skulle in på ninas konsum för o köpa nå medn de va ju inte öppet -.- så de blev Mcdonald! tog med oss skiten hem för vi skulle ja ta bussen men den skulle inte komma förns om 25 min så vi beslöt oss att skiljas åt, jag gick o gick men kom fan aldrig fram!! :@ sen när ja väl kom hem kom mamma i hallen o glodde på mej o fråga om ja gått sådär :P och hon börja skratta.. hmmm  -.-
Sen skulle ja äta min berömda mat, jo den va iskall och blöt :P men ja åt iaf! halva :P sen fick mamma resten!
Sen tog jag en powernap! mkt behövd!

Hejsvejs!
jag bjuder på en bild :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken jävla bild Ida:P

2008-11-23 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0